Samsun’da, bu yıl 15’incisi düzenlenen “Ulusal Kurtuluş Mücadelesi Anma Yürüyüşü”, Tütün İskelesi’nden başladı.
Samsun’da 19 Mayıs etkinlikleri kapsamında organize edilen 15. Ulusal Kurtuluş Mücadelesi Anma Yürüyüşü kapsamında gençler, Havza ilçesine teslim edecekleri ay-yıldızlı Türk bayrağını Samsun Gençlik ve Spor İl Müdürü Feyzullah Dereci’den öperek teslim aldı.
Yürüyüş, bayrak teslim töreninin ardından polis eskortu ve ambulans eşliğinde başladı. 2 gün sürecek yürüyüş, Havza Atatürk Evi’nde son bulacak.
Yürüyüşe katılan dağcılara ve vatandaşlara teşekkür eden Feyzullah Dereci yaptığı açıklamada, “Tütün İskelesi’nden başlayan yürüyüşte, Atatürk’ün 1919’da Kurtuluş Mücadelesi’ni başlatmak için izlediği rotayı canlandırıyoruz. 81 ilden gelen gençlerimiz, TCG Anadolu Gemisi ile İstanbul’dan Samsun’a bayrak getirdi. 19 Mayıs’ta bu bayrağı devraldık ve şimdi Havza’ya doğru yola çıktık. Amacımız bu ruhu yaşatmak ve gelecek nesillere aktarmaktır” dedi.
VİDEO HABERLERİ
16 Haziran 2026KATEGORİ EDİLMEDİ
16 Haziran 2026ASAYİŞ
16 Haziran 2026ASAYİŞ
16 Haziran 2026SİYASET
16 Haziran 2026SİYASET
16 Haziran 2026ASAYİŞ
16 Haziran 2026
1
Samsun’da emeklilere ücretsiz tatil uygulaması başladı
22815 kez okundu
2
Detoks çayı az kalsın öldürüyordu
19681 kez okundu
3
Yılbaşı öncesi işte kuruyemiş fiyatları
14278 kez okundu
4
Samsun’da muhtar adayları arasında arbede
13622 kez okundu
5
Samsun Seçim Sonuçları – 2024 Yerel Seçim Sonuçları
13081 kez okundu