0

BEĞENDİM

ABONE OL

Samsun’da akaryakıt istasyonunda motosiklet sürücüsünü bıçaklayan 2 kişi polis tarafından gözaltına alındı.




Canik ilçesi Atatürk Mahallesi’nde motosikletine benzin almak için akaryakıt istasyonuna giden 25 yaşındaki genç iddiaya göre tanımadığı 2 kişinin bıçaklı saldırısına uğradı. Saldırganlar kaçarken, belinden bıçaklanan şahıs ambulansla hastaneye kaldırıldı.

1 ay sonra düğünü olacağı öğrenilen D.U., motosikletine benzin alıp giderken akaryakıt istasyonunda tanımadığı bir kişinin kolunu tuttuğunu ve diğerinin de bıçakladığını söyledi. polis ekipleri, olayla ilgili 2 kişiyi yakalayarak gözaltına aldı. ‘Küfürleşme’ yüzünden meydana geldiği iddia edilen olayla ilgili polisteki sorguları tamamlanan şahıslar Samsun Adliyesine sevk edildi.






Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.