Samsun’da akaryakıt istasyonunda motosiklet sürücüsünü bıçaklayan 2 kişi polis tarafından gözaltına alındı.
Canik ilçesi Atatürk Mahallesi’nde motosikletine benzin almak için akaryakıt istasyonuna giden 25 yaşındaki genç iddiaya göre tanımadığı 2 kişinin bıçaklı saldırısına uğradı. Saldırganlar kaçarken, belinden bıçaklanan şahıs ambulansla hastaneye kaldırıldı.
1 ay sonra düğünü olacağı öğrenilen D.U., motosikletine benzin alıp giderken akaryakıt istasyonunda tanımadığı bir kişinin kolunu tuttuğunu ve diğerinin de bıçakladığını söyledi. polis ekipleri, olayla ilgili 2 kişiyi yakalayarak gözaltına aldı. ‘Küfürleşme’ yüzünden meydana geldiği iddia edilen olayla ilgili polisteki sorguları tamamlanan şahıslar Samsun Adliyesine sevk edildi.
VİDEO HABERLERİ
18 Haziran 2026KATEGORİ EDİLMEDİ
18 Haziran 2026ASAYİŞ
18 Haziran 2026ASAYİŞ
18 Haziran 2026SİYASET
18 Haziran 2026SİYASET
18 Haziran 2026ASAYİŞ
18 Haziran 2026
1
Samsun’da genç doktor 6. kattan atladı
8153 kez okundu
2
Samsun’da 22 yaşındaki genç yurt binasından atlayarak intihar etti
7750 kez okundu
3
Şehitler son yolculuğuna uğurlandı
7675 kez okundu
4
Samsun’da 16 yaşındaki çocuk babasını vurdu
7216 kez okundu
5
Samsun’da miras kavgası 2 yaralı
6598 kez okundu