0

BEĞENDİM

ABONE OL

CHP Samsun Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Cevat Öncü, Canik ilçesi Hacıismail Mahallesi Yardımlaşma Derneği’ni ziyaret ederek vatandaşlarla buluştu.




Samsun’u rant için değil, halk için yöneteceklerini belirten Cevat Öncü Samsun’un en temel probleminin işsizlik olduğunu belirtti.

Özellikle genç işsiz sayısının hızla arttığının altını çizen başkan adayı Cevat Öncü Samsun’un sorunlarını ve bunun çözümlerini bildiklerini vurguladı.

Özellikle son yıllarda üniversitesi mezunu hatta 2 üniversite bitiren çocuklarımız iş bulamıyor. Samsun’da bu anlamda Büyükşehir Belediyesi hiçbir sorumluluk üstlenmedi. Bazen soruyorlar bana, ‘herkesi işe mi alacaksın, nasıl yapacaksın, iş yerimi açacaksın’ diye. Biz bunlara öncülük edeceğiz. Biz altyapı yapacağız. Biz Samsun’a daha çok fabrika yapılması için iş yeri açılması için, Samsun’da istihdam ve çalışma alanı oluşması için gerekli planlamaları yapacağız. Gerekli öncülüğü yapacağız ama bunu yaparken Samsun’da kirli sanayinin artmasına asla izin vermeyeceğiz. Samsunluya zehir solutmayacağız. Samsun’un Çarşamba ve Bafra gibi verimli ovaları var. Çarşamba Ovasının kalbine kirli sanayi tesisleri yapıldı. Biyokütle enerji santrali yapıldı. Birinci sınıf tarım arazileri üzerine sanayi tesisleri kurulmuş, kurulmaya devam ediliyor. Biz Büyükşehir Belediye Başkanı olduğumuzda bunların gerekli kontrollerini, atık kontrollerini mutlaka bilimsel yöntemlerle yapıp zapt altına alacağız. Samsunluya zehir solutmayacağız” diye konuştu.

Samsun’u değiştirip, dönüştüreceklerini dile getiren Cevat Öncü, “Başka bir Samsun olacak, gelişmiş bir Samsun olacak. Turizmden pay almış bir Samsun olacak. Yaşamaktan zevk alınan bir Samsun olacak. Ulaşım problemli. Bunları en kısa sürede düzelteceğiz. Büyükşehir, ilçe belediyesi, yol yapar, kanalizasyon yapar, altyapı yapar, kaldırım yapar. Bunlar zaten sıradan işler ama en önemlisi biz göreve geldiğimizde dar gelirlinin, öğrencinin, emeklinin, ihtiyaç sahibinin devlet kapısı olacağız. Büyükşehir Belediyesinin devlet kapısı olduğunu herkese hatırlatacak” ifadelerini kullandı.




Samsun’un sorunlarını ve bunun çözümlerini bildiklerini vurgulayan CHP Samsun Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Cevat Öncü şunları söyledi:

“Samsun’u rant için değil, halk için yöneteceğiz. Herkesi kucaklayacağız. O partili, şu partili diye bir ayrım olmayacak. Herkesin Belediye Başkanı olacak, küçüklerin abisi, amcası, yaşıtlarının arkadaşı, büyüklerinin evladı gibi davranacağız. Herkesi kucaklayacağız. Kapımız herkese açık olacak. Ulaşılmayan tepeden bakan bir Belediye Başkanı olmayacağız. Bizi tanıyanlar bunu bilir. Gittiğimiz her yerde bu konuşmalardan sonra sizin fikir, öneri ve tavsiyelerinizi alıp buraya özel ihtiyaçlarınızı, acil problemlerinizi de not ediyoruz ve bunlara ilişkin de gelecekte hep işbirliği içerisinde olacağız. Biz Samsun’u hep beraber yöneteceğiz.”



Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.