İLKADIM’DA İNCİR ޞÖLENİNDE İNCİRLER GÖRÜCÜYE ÇIKTI

İLKADIM’DA İNCİR ޞÖLENİNDE İNCİRLER GÖRÜCÜYE ÇIKTI

ABONE OL
Eylül 13, 2022 07:39
İLKADIM’DA İNCİR ޞÖLENİNDE İNCİRLER GÖRÜCÜYE ÇIKTI
0

BEĞENDİM

ABONE OL

İlkadım Belediyesi tarafından düzenlenen ”Yeşiltepe İncir ޞöleni” renkli anlara sahne oldu.İlkadım Belediye Başkanı Necattin Demirtaş ve eşi Lütfiye Demirtaş’ın katıldığı şölene vatandaşlar büyük ilgi gösterdi.Konuşmaların ardından incirler görücüye çıktı. ‘en iyi incir yetiştirici’sinin ve ‘en güzel incirli lezzetler’ yarışmalarının yapıldığı etkinlikte juri ise karar vermekte oldukça zorlandı. Değerlendirme sonucunda dereceye girenler ödüllendirildi.









    Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.