KAHRAMAN SAОLIK ÇALIޞANLARININ İSİMLERİ AОAÇLARA VERİLDİ

ABONE OL
Haziran 10, 2020 14:51
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Koronaya yenik düşen sağlık çalışanlarının isimleri ağaçlara verildi.Atakum Belediyesi ve Atakum Kent Konseyi Kadın Meclisi tarafından yapılan etkinlikte Atakum Kent Ormanı’ndaki ağaçlara korona virüse yenik düşen 42 sağlık çalışanının ismi veridi. Çevre Koruma Haftası nedeniyle düzenlenen etkinlikte Türkiye’deki korona virüsü nedeniyle ilk kaybedilen sağlık çalışanı Prof. Dr. Cemil Taşçıoğlu’nun da adı ormandaki ağaçlardan birine verildi.









    Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.