MAHALLE SAKİNLERİNDEN AОAÇ KATLİAMINA TEPKİ

ABONE OL
Aralık 22, 2018 15:08
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Samsun Adalet Mahallesi’de bulunan ağaçlık alanın belediye tarafından okul inşaatı yapalıcak olması nedeniyle alanda bulunan ağaçlar blediye ekipleri tarafından işaretlenip kesilmek istedi.Bu kararın ardından SAMÇEP ve Ekoloji Birliği üyeleri bu gün ağaçların kesilmek istediği alandaydılar. Alınan kararla ilgili görüşlerini belirten SAMÇEP dönem sözcüsü Mehmet Özdağ ve Samsun Mimarlar odası başkanı İshak Memişoğlu açıklamalarda bulundu.Öte yandan mahalle sakinleri ve çocuklar ise buranın bir yaşam alanı olduğunu ve olduğu gibi kalması gerektiğini savundular.Haber:Oğuz AKSU









    Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.