0

BEĞENDİM

ABONE OL

Miniklerden Mehmetçiğe mektup, askerlerden duygulandıran cevap




Samsun’da ilkokul 1. sınıf öğrencilerinin Mehmetçiğe yazdığı mektuplar cevapsız kalmadı.

Milli Savunma Bakanlığı ve Milli Eğitim Bakanlığı iş birliğiyle yürütülen “İlk Mektubum Mehmetçiğe” projesi kapsamında, Canik Cahit Zarifoğlu İlkokulu öğrencilerinin gönderdiği mektuplara askerlerden cevap geldi.

Minik öğrenciler, Samsun Sahra Sıhhiye Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı’nda görevli askerlerden gelen mektupları sınıflarında büyük heyecanla okudu.

Duygu dolu anların yaşandığı ziyarette öğrencilerin mutluluğu yüzlerine yansıdı.




Programa, Samsun Sahra Sıhhiye Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü yetkilileri de katıldı.



Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.