Samsun’da Cumhuriyet’in 100. yılında İl Sağlık Müdürlüğü ekipleri asırlık çınarların evlerine giderek sağlık kontrollerini yaptı.
80 yaş ve üzeri yaşlı bireylerin sağlık hizmetlerine erişiminin kolaylaştırılması amacıyla kurulan Sağlıklı Yaş Alma Merkezi uygulaması ile asırlık çınarlara şefkat eli uzatılıyor.
Doktor, hemşire ve sağlık personelinden oluşan ekip, 80 yaş ve üzeri bireyleri evinde ziyaret ederek tedavilerini yapıyor. Evde tedavisi yapılamayan yaşlılar, randevu alınıp hastanede muayenesi gerçekleştirildikten sonra tekrar evlerine götürülüyor.
Bu kapsamda Cumhuriyet’in her dönemine şahitlik eden 101 yaşındaki Elmas Bilici’yi ziyaret eden Samsun İl Sağlık Müdürlüğü Evde Sağlık Hizmetleri ekipleri, Bilici’ye ilk olarak çiçek hediye etti. Akabinde sağlık kontrollerini yaptı.
VİDEO HABERLERİ
18 Haziran 2026KATEGORİ EDİLMEDİ
18 Haziran 2026ASAYİŞ
18 Haziran 2026ASAYİŞ
18 Haziran 2026SİYASET
18 Haziran 2026SİYASET
18 Haziran 2026ASAYİŞ
18 Haziran 2026
1
Detoks çayı az kalsın öldürüyordu
19681 kez okundu
2
Ambulans Kazasında Hayatını Kaybetmişti… Samsun’da Duygusal Tören
1976 kez okundu
3
Görme sorununa ömürlük çözüm Akıllı Lens
1522 kez okundu
4
Zatürre hem bulaşıcı hem de ölümcül! Vakalar her gün artıyor
1402 kez okundu
5
Sağlık çalışanlarının tatbikat performansı Hollywood yıldızlarını aratmadı
1259 kez okundu