0

BEĞENDİM

ABONE OL

Samsun’da Cumhuriyet’in 100. yılında İl Sağlık Müdürlüğü ekipleri asırlık çınarların evlerine giderek sağlık kontrollerini yaptı.




80 yaş ve üzeri yaşlı bireylerin sağlık hizmetlerine erişiminin kolaylaştırılması amacıyla kurulan Sağlıklı Yaş Alma Merkezi uygulaması ile asırlık çınarlara şefkat eli uzatılıyor.

Doktor, hemşire ve sağlık personelinden oluşan ekip, 80 yaş ve üzeri bireyleri evinde ziyaret ederek tedavilerini yapıyor. Evde tedavisi yapılamayan yaşlılar, randevu alınıp hastanede muayenesi gerçekleştirildikten sonra tekrar evlerine götürülüyor.

Bu kapsamda Cumhuriyet’in her dönemine şahitlik eden 101 yaşındaki Elmas Bilici’yi ziyaret eden Samsun İl Sağlık Müdürlüğü Evde Sağlık Hizmetleri ekipleri, Bilici’ye ilk olarak çiçek hediye etti. Akabinde sağlık kontrollerini yaptı.






Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.