SAMSUN’DA AT VE FAYTONLAR HER GÜN DEZENFEKTE EDİLİYOR

ABONE OL
Temmuz 7, 2020 06:25
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Samsun’da her yaz mevsiminde sahilde turlayan faytonlar, bu yıl korona virüs nedeniyle büyük darbe yedi. Fayton sahipleri, korona virüs tedbirleri kapsamında, sürekli olarak atları ve faytonları dezenfekte ettiklerini belirtti. Virüse karşı tedbir amacıyla, faytonları sürekli kolonya ve dezenfektanla temizleyen fayton sahipleri, bu sene umduğunu bulamadı. Haber: ޞahin BİNİCİ – Damla YAMAN









    Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.