SAMSUN’DA EОİTİM-ÖОRETİM 250 BİN ÖОRENCİYLE BAޞLADI

SAMSUN’DA EОİTİM-ÖОRETİM 250 BİN ÖОRENCİYLE BAޞLADI

ABONE OL
Eylül 12, 2022 13:19
SAMSUN’DA EОİTİM-ÖОRETİM 250 BİN ÖОRENCİYLE BAޞLADI
0

BEĞENDİM

ABONE OL

İlköğretim Haftası etkinlikleri kapsamında Samsun İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından Atatürk Anıtı önünde tören düzenlendi. Anıta çelenk sunumu ile başlayan tören saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla devam etti.Törenin ardından konuşan Samsun İl Milli Eğitim Müdürü Murat Ağar, İl genelinde 250 bin öğrencinin eğitim-öğretime başladığını belirterek, bu sene öğrencilere hem okul kitapları hem de yardımcı kaynak kitaplarının ulaştırıldığını söyledi.









    Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.