0

BEĞENDİM

ABONE OL

Samsun’da engelli ve yaşlı hastalar ambulansla oy kullanmaya geldi.




Tüm Türkiye’de olduğu gibi Samsun’da da oy kullanma işlemi saat 08.00 itibarıyla başladı. Oy kullanma işleminin başlamasıyla birlikte evde tedavi gören, hastanede yatan vatandaşlar ve engelliler ambulanslar ile oy kullanacakları okula sırayla götürüldüler.

Ambulanstan sedyeye ve tekerlekli sandalyelere alınan vatandaşlar, buradan da vatandaşların yardımı ile oy kullanacakları kata kadar çıkartılarak, vatandaşlık görevini yerine getirdiler.






Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.