19 Eylül Gaziler Günü’nün 103’üncü yılı dolayısıyla Samsun’da anma programı düzenlendi.
Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’e, TBMM tarafından “gazilik” ve “mareşallik” unvanı verilişinin 103’üncü yıldönümü ve Gaziler Günü Atatürk Anıtı’na çelenk sunulmasıyla başladı. Çelenk sunumunun ardından Saygı duruşunda bulunulup İstiklal Marşı okundu.
Programın ardından gaziler protokol eşliğinde yürüdü.
Ömer Halis Demir çok amaçlı salonunda gaziler için program düzenlendi. Programda türküler söylendi, şiirler okundu, halk oyunu gösterileri sergilendi.
VİDEO HABERLERİ
12 Haziran 2026KATEGORİ EDİLMEDİ
12 Haziran 2026ASAYİŞ
12 Haziran 2026ASAYİŞ
12 Haziran 2026SİYASET
12 Haziran 2026SİYASET
12 Haziran 2026ASAYİŞ
12 Haziran 2026
1
Samsun’da emeklilere ücretsiz tatil uygulaması başladı
22808 kez okundu
2
Detoks çayı az kalsın öldürüyordu
19674 kez okundu
3
Yılbaşı öncesi işte kuruyemiş fiyatları
14274 kez okundu
4
Samsun’da muhtar adayları arasında arbede
13615 kez okundu
5
Samsun Seçim Sonuçları – 2024 Yerel Seçim Sonuçları
13079 kez okundu