SAMSUN’DA İŞžÇİ DİRENİŞžİNİN 50.YILINI ANDILAR

ABONE OL
Haziran 15, 2020 15:08
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Samsun’da KESK DİSK ve TMMOB üyeleri 15-16 Haziran büyük işçi direnişinin 50. yılı nedeniyle basın açıklaması düzenledi.İstiklal Caddesi Süleymaniye geçidinde toplanan eylemciler, alkışlar ve sloganlar eşliğinde direnişin 50. yılını andı. Grup adına konuşan Disk Temcilcisi Mutlu Karabacak, iktidarın kazanımlara göz diktiğini belirterek, korona virüs salgını sürecinde de kıdem tazminatına yönelik saldırıların devam ettiğini söyledi.









    Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.