Samsun’un İlkadım ilçesinde ocakta unutulan yemek az kalsın evi kül ediyordu.
İlkadım ilçesi 19 Mayıs Mahallesi’nde bulunan 3 katlı bir binada iddiaya göre, ev sahibi ocakta yemeğini unutup dışarı çıktı. Bir süre sonra tavadaki yemek alev aldı.
Daireden dumanların çıktığını fark eden komşular, durumu 112′ ye bildirdi.
Cadde ve sokak üzerine park eden araçlar yüzünden itfaiye araçları evin olduğu sokağa giremedi.
İtfaiye ve polis ekipleri kapıyı kırarak içeri girdi. Ev sahipleri evde yoktu ama evin köpeği içerdeydi.Dumandan etkilen köpeği İtfaiye ekipleri kurtardı.
İlk olarak yangına elle müdahale eden itfaiye ekipleri daha sonra hortumları uzatarak yangını söndürdüler.
Görgü tanıkları evde yeni tadilat yapıldığını ve kalanları tanımadıklarını, dumanları fark edince yetkililere haber verdiklerini ifade ettiler.
VİDEO HABERLERİ
18 Haziran 2026KATEGORİ EDİLMEDİ
18 Haziran 2026ASAYİŞ
18 Haziran 2026ASAYİŞ
18 Haziran 2026SİYASET
18 Haziran 2026SİYASET
18 Haziran 2026ASAYİŞ
18 Haziran 2026
1
Samsun’da emeklilere ücretsiz tatil uygulaması başladı
22816 kez okundu
2
Detoks çayı az kalsın öldürüyordu
19681 kez okundu
3
Yılbaşı öncesi işte kuruyemiş fiyatları
14279 kez okundu
4
Samsun’da muhtar adayları arasında arbede
13624 kez okundu
5
Samsun Seçim Sonuçları – 2024 Yerel Seçim Sonuçları
13082 kez okundu