0

BEĞENDİM

ABONE OL

Cumhuriyet Halk Partisi Samsun Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Cevat Öncü kahvaltı programında basın mensuplarıyla bir araya geldi.




Kahvaltıda açıklamalarda bulunan Cevat Öncü,”Şu anki mevcut yönetimin Samsun’u iyi yönetmediğini belirterek eleştirilerde bulundu.

Samsun’da yüksek su faturalarını eleştiren Cevat Öncü, ”Daha göreve gelmeden su faturalarını ucuzlatıyoruz” dedi.

Cevat öncü ayrıca belediye bütçelerine de değinerek Samsun Büyükşehir Belediyesinin Türkiye’nin en borçlu belediyelerinden biri olduğunu söyledi.






Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.