Samsun’da Yürek Isıtan Hikaye: Bir Kuzuya Anne Oldu
Samsun’da 3 çocuk annesi bir kadın, annesiz kalan kuzuyu sahiplenerek evinde beslemeye başladı. Bebek bezi bağlayıp biberonla mama veren annenin şefkati görenlerin yüreğini ısıtıyor.
Canik ilçesinde yaşayan 3 çocuk annesi 37 yaşındaki Nagihan Ürer, Ordu’nun Ünye ilçesinde bulunan fındık bahçesine gittikleri sırada annesiz bir kuzuya rastladı.
Kuzuyu geride bırakmaya gönlü razı olmayan Ürer, onu sahiplenerek evine götürdü.
Yaklaşık 15 gündür kuzuyla birlikte yaşayan Ürer, onun bakımını adeta bir bebek gibi üstleniyor.Biberonla mama veren, altına bebek bezi bağlayan Ürer, annesiz kalan kuzuyla kısa sürede güçlü bir bağ kurdu.
Üç çocuk annesi olan Nagihan Ürer’in şefkati, görenlerin içini ısıtırken, kuzunun evdeki neşeli halleri dikkat çekiyor.
VİDEO HABERLERİ
17 Haziran 2026KATEGORİ EDİLMEDİ
17 Haziran 2026ASAYİŞ
17 Haziran 2026ASAYİŞ
17 Haziran 2026SİYASET
17 Haziran 2026SİYASET
17 Haziran 2026ASAYİŞ
17 Haziran 2026
1
Samsun’da emeklilere ücretsiz tatil uygulaması başladı
22816 kez okundu
2
Detoks çayı az kalsın öldürüyordu
19681 kez okundu
3
Yılbaşı öncesi işte kuruyemiş fiyatları
14278 kez okundu
4
Samsun’da muhtar adayları arasında arbede
13622 kez okundu
5
Samsun Seçim Sonuçları – 2024 Yerel Seçim Sonuçları
13081 kez okundu