

İlkadım Belediye Başkanı İhsan Kurnaz, “Çocuklarımızın Samsunspor sevgisini yüreklerinin en derinlerinde hissetmelerini istiyoruz” dedi.
İlkadım Belediyesi tarafından Derebahçe Mahallesi Şehit Mustafa Zıvalı Bulvarı üzerinde bulunan Derebahçe Samsunspor Parkı, vatandaşların kullanımına açıldı. İlkadım Belediye Başkanı İhsan Kurnaz’In talimatları doğrultusunda, parkın ışıklandırma sistemleri ve yeşil alanları yeniden düzenlenirken; parka bir adet de Samsunspor Anıtı yerleştirildi.
‘YENİ SEZONDA TAKIMIMIZA BAŞARILAR’
Derebahçe mahalle sakinleri için verdiği Samsunspor Parkı sözünü tutmanın mutluluğunu yaşadığını söyleyen İlkadım Belediye Başkanı İhsan Kurnaz, “İlçemizin güzide mahallelerinden birisi olan Derebahçe’de, Şehit Mustafa Zıvalı Bulvarı’nda bulunan parkımıza peyzaj ve güzelleştirme çalışması yapma sözü vermiştik. En baştan beri düşüncemiz, parkımızı Samsunspor’umuzun renkleriyle donatmaktı. Baştan sonra yeniden düzenlediğimiz bu parkımıza bir de Samsunspor Anıtı yerleştirme kararı aldık. Çocuklarımızın Samsunspor sevgisini yüreklerinin en derinlerinde hissetmelerini istiyoruz. Bu noktada gençlerimize, çocuklarımıza şehrimizin sembolü olan Samsunspor’u daha çok sevdirmek için hayata geçirdiğimiz projemizi, yeni sezonun hemen öncesinde vatandaşlarımızın kullanımına açtık. Hayırlı uğurlu olsun. 2025-2026 sezonunda gururumuz Samsunspor’a, ligde ve Avrupa kupalarında oynayacağı mücadelelerde başarılar diliyorum” diye konuştu.
VİDEO HABERLERİ
17 Haziran 2026KATEGORİ EDİLMEDİ
17 Haziran 2026ASAYİŞ
17 Haziran 2026ASAYİŞ
17 Haziran 2026SİYASET
17 Haziran 2026SİYASET
17 Haziran 2026ASAYİŞ
17 Haziran 2026
1
Samsunspor’da Sakatlık Krizi ve Yeni Plan: Çapa’dan Önemli Açıklamalar
2550 kez okundu
2
Suat Çakır açıkladı: Samsunspor ilk 5 için tüm puanların peşinde
2297 kez okundu
3
Samsunspor ceza kuruluna sevk edildi: Çakır’dan TFF’ye eleştiri
2239 kez okundu
4
Samsunlular, Galatasaray maçına kemençe ve manilerle hazırlanıyor
1558 kez okundu
5
İlkadımlı Sporcular başarıya doymuyor
1365 kez okundu