VALİ OSMAN KAYMAK BU ޞARKIYLA VEDA ETTİ

ABONE OL
Haziran 12, 2020 10:38
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın imzaladığı Valiler Kararnamesinin ardından görevden alınan Samsun Valisi Osman Kaymak, bugün basın mensuplarıyla bir araya gelerek, veda konuşması yaptı. Sevgi Kafede basın mensuplarıyla bir araya gelen Vali Osman Kaymak, duygu dolu anlar yaşadı.Kaymak görevden alınma hüznünü Fuat Saka’nın Çarşamba isimli şarkısını dinlettirerek gösterdi. Veda konuşması öncesi ve sonrasında bu şarkıyı açtırarak katılımcılarla birlikte dinleyen Osman Kaymak duygu dolu anlar yaşadı. Ara ara gözleri dolan Kaymak, ağlamamak için kendisini zor tuttu.









    Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.