

Atakum Belediyesi, Kurban Bayramı dolayısıyla kent genelinde şeker ikramında bulunarak vatandaşların bayramını kutladı.
Atakum Belediyesi ekipleri, Kurban Bayramı dolayısıyla kent sınırları içerisindeki camilerde bayram şekeri dağıtarak vatandaşların bayramını kutladı. Günün erken saatlerinde yola koyulan ekipler, belediye tesislerinde hazırlanan şekerleri bayram namazının ardından vatandaşlara ikram ettiler. Bayramın geleneksel ikramı şekerler, kentin kırsal ve merkez mahallelerinde eş zamanlı olarak dağıtıldı.
“PAYLAŞMA VE DAYANIŞMA DUYGULARIYLA ”
Atakum Belediye Başkan Serhat Türkel tüm vatandaşların Kurban Bayramı’nı kutlayarak “Kurban Bayramı’na kavuşmanın sevincini ve mutluluğunu yaşıyoruz. Bu mübarek bayramın birlik, beraberlik, paylaşma ve dayanışma duygularını güçlendirmesini diliyor, milletimize ve ülkemize barış, kardeşlik, bolluk ve bereket getirmesini temenni ediyorum.” dedi.
VİDEO HABERLERİ
18 Haziran 2026KATEGORİ EDİLMEDİ
18 Haziran 2026ASAYİŞ
18 Haziran 2026ASAYİŞ
18 Haziran 2026SİYASET
18 Haziran 2026SİYASET
18 Haziran 2026ASAYİŞ
18 Haziran 2026
1
Samsun’da emeklilere ücretsiz tatil uygulaması başladı
22816 kez okundu
2
Detoks çayı az kalsın öldürüyordu
19681 kez okundu
3
Yılbaşı öncesi işte kuruyemiş fiyatları
14279 kez okundu
4
Samsun’da muhtar adayları arasında arbede
13624 kez okundu
5
Samsun Seçim Sonuçları – 2024 Yerel Seçim Sonuçları
13082 kez okundu